Proud Mama

Klant

Publicerad 2010-10-19 10:05:03 i

Jaha då var man hemma från jobbet då, och Märtha försök att inte skratta ihjäl dig...

Igår kväll när jag kom hem från jobbet tyckte jag att det var dags att fräscha till naglarna lite. Det behövdes verkligen. Sagt och gjort, jag tog bort det gamla nagellacket (tvättade även händerna) och klippte och filade och hade mig. Sen petade jag mig i ögat och efter en timme svällde hela ögat igen.

Men bra!!!!

Ja, så nu sitter jag här med fina naglar och ser ut som att jag gått en runda mot Tyson. Vårdcentralen nästa.

Jag skulle kunna lägga upp en bild på eländet men jag tror vi skippar det. Hoppas verkligen att det lägger sig lite tills imorgon så jag kan gå till jobbet utan att skrämma ihjäl kunderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela