Proud Mama

Trött...

Publicerad 2010-09-09 14:40:16 i

Jag har inte riktigt haft ork att skriva så mycket här på sistone. Det har mest att göra med att jag har jobbat dygnet runt känns det som. Jag var i alla fall ledig i helgen och det var ju trevligt. Vi var och hälsade på mina päron på lördagen och på söndagen kom Birgitta, Pelle och Emil och käkade tacos, mysigt helt enkelt! På kvällen åt vi hallonpaj i lekparken och det var inte heller helt fel.

Det är så mycket jag skulle vilja hinna som jag får lite ångest över att jag inte hinner, t ex studierna. Jag fick tillbaka en uppgift för ett tag sen som jag fick bra betyg på och det var ju roligt. Sen håller jag på att dra igån en annan grej som jag inte direkt kan skriva nåt om än men som verkligen känns kul. Jag skulle behöva fler timmar på dygnet.

Jag somnade när jag skulle lägga Elliot också, inte bra, jag är inte någon som kan ta en powernap, det är helt omöjligt för mig, då blir hela dagen förstörd sen. Som att man har gått ner i stand-by läge och inte kommer igång ordentligt resten av den dagen.

Vi ska nog till Birgitta och Emil och cykla när skruttas vaknar, och sen blir det lovsångsövning för min del. Nu måste jag skala potatis, suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela