Proud Mama

08.35

Publicerad 2011-02-18 08:43:19 i Nonsens

God morgon!

Har bara tid med ett snabbt inlägg innan vi ska iväg till dagis och jobb. Jag börjar i och för sig inte förrän kl 12 men jag måste ändå lämna Elliot senast 9.15 så då går jag ner på stan när jag ändå är på G.

Igår var en superdag! Jag fick ett jätte positivt besked om ett fotosamarbete med företaget. Så pratade jag lite med den här tjejen och vi kommer nog också kunna hjälpa varandra mycket=).

På kvällen var jag på cellgrupp med en massa goa tjejer! Så det var en bra dag helt enkelt!

Vi hörs ikväll.

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-02-20 15:19:32

Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela