Proud Mama

CPR

Publicerad 2011-02-24 10:07:58 i Nonsens

God morgon! Mina inlägg kommer fortsätta se ut så här ett tag till är jag rädd. Min dator är och får hjärt- lung räddning just nu men jag tror tyvärr inte att den går att rädda. Det här kunde inte hända vid en bättre tidpunkt! Om den är död kommer jag gråta blod för det innebär att jag har förlorat 4000 bilder... Resten spelar ingen roll. Jag förstår inte varför jag måste göra precis ALLA misstag innan jag lär mig. Man tänker ju alltid att man ska göra en backup om nåt sånt här skulle hända men det gör man(jag) ju inte! Min dator ska ju inte gå sönder liksom? Jag utnämner mig själv till veckans nöt. Nä nu måste jag städa färdigt och börja packa inför Göteborg! Borde även gå och lägga mig igen snart då tåget går kl fem imorgon... Good day!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2011-02-24 12:28:09

Huvva, hoppas det ordnar sig med datorn!! Och hoppas du får en härligt helg i götet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela