Proud Mama

Datahaveri!

Publicerad 2011-02-23 09:55:12 i Nonsens

God morgon! Om inlägget ser konstigt ut så beror det på att jag bloggar från min Iphone. Det beror på att min dator har pajjat. Det kan ha att göra med att Elliot för några månader sen böjde skärmen baklänges hela vägen ner. Den har funkar hittills men nu verkar den ha gett upp. Vilken tur att lillebror jobbar på Granit. Jag kan inte förstå varför Blogg.se inte har någon app som gör det smidigt att blogga??? Fixat nu!!! Så det går inte att lägga upp bilder, eller det går men då måste man skicka ett mms till bloggen och det orkar jag inte. Man kan inte göra mellanrum mellan styckena heller så det är därför all text är ihoptryckt. Idag borde jag göra tre saker: städa, rensa garderoben och tvätta. Vem vet jag kanske lyckas också nu när jag inte kan sitta framför datorn...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela