Proud Mama

Göteborg Februari 2011

Publicerad 2011-02-28 15:59:18 i Resor







På väg in i provrummet=)





Lunch på ett Franskt fik.
De hade den godaste pastan jag någonsin ätit.
Såsen innehöll parmesan, citron och champinjoner m.m.





På lördagen bjöd Jenny på hembakat bröd och smoothie till frukost..
Bättre än värsta hotellfrukosten!





Hon har de sötaste assietterna jag sett, I love them!










Fika inne i stan på Soho.
Vi delade på en supergod passions-cheesecake.
Har tyvärr ingen bild på den fast jag var helt säker på att jag tog en?





Jennys kompis Gustav kom och lagade middag till oss på kvällen.
Tacos Fritos!
Sjukt, sjukt gott! Verkligen en stor konkurrent till de vanliga tacosarna(stavning?)
Jag måste få receptet så jag kan sprida den här rätten vidare=).






Hallon cupcakes med creamcheese-frosting till dessert!





Jag vet att det är mycket matbilder nu men här kommer kronan på verket.
Den traditionsenliga brunchen på EGG & MILK!























Tack för en fantastisk helg!

Jag längtar redan tillbaka=).





Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-01 22:00:31

Supermysig helg! Så kul att du hälsade på :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela