Proud Mama

Let's go

Publicerad 2011-01-31 10:54:04 i




Måndag igen! Elliot är hemma med mig idag för han är apförkyld. Nu äter han i alla fall så jag ska försöka att sy lite. Måste sätta fart nu men är snart klar. Det är bara dragkedjorna som inte har kommit än, det har ju gått två veckor sedan jag beställde.

I går fick vi äntligen upp steg-hyllan som jag köpte på K-rauta och det blev sååå fint! Köpte äve några inrednings-grejjer på village och Lagerhaus. Hade kunnat visa men batteriet i kameran är slut och jag hittar inte laddaren(sällan!). Jag borde göra som "Fredde" i Solsidan och sätta sökare på alla laddare här hemma, man hittar dem ju aldrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela