Proud Mama

Fredag!

Publicerad 2011-07-15 10:37:52 i Nonsens

Godmorgon!
Idag sov hela familjen till halv tio tror jag. Så nu är det bara att sätta igång och sy vidare. Just nu syr jag på två långärmade t-shirts=).
Kl ett ska vi hämta Hanna och åka på lite loppis! Eftermiddagen och kvällen avslutas med tvätt-stuga och det ser jag fram emot lika mycket som nått annat. Det ska bli så skönt att få tvätta ALLT och inte bara en maskin då och då.
Elliot sov jättebra i sin säng inatt. Jag däremot kunde inte sova, det var ju så tomt, va ska han ligga där på andra sidan väggen för? Kl fyra var det någon som hade hämtat honom i alla fall, och det var inte jag;).
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-07-15 19:33:23

åh loppis! fyndade du något? det skulle vara kul om vi hann med lite loppis när jag kommer upp :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela