Proud Mama

Sova i sitt eget rum...

Publicerad 2011-07-14 21:08:54 i Nonsens





Det gör Elliot just nu! För första gången, det är ju skönt att kunna röra sig i vårt sovrum nu när växasängen inte står där men det känns väldigt tomt. Mammas bebis är stor nu. Han tyckte allt att det var lite konstigt att han skulle sova där, men när jag sa att han kunde komma över till oss om han vaknade sen så var det inga problem. Men kommer han inte så får jag nog gå och hämta honom;).
Dagen har varit lugn. Jag sydde på förmiddagen och på eftermiddagen kom Anna, Wille och Line och hälsade på och busade lite. Sen kom Jonas och så grillade vi hamburgare som vi åt i lekparken, väldigt mysigt.

Nu ska jag fortsätta sy, vi hörs imorgon=)!





Topmodellen Line=)





Busungarna in action!





Storkille!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2011-07-14 22:18:14

Mormors storpojken!! När blev han så stor? Nyss låg han i spjälsängen och nu sover han själv på sitt eget rum! Men tittar man noga så finns det nog plats för en madrass som mormor kan sova på!!

Postat av: Frida M

Publicerad 2011-07-15 20:33:12

Wow...den där overallen är verkligen helt otrolig. Sjukt fin!!

Kul att du fått komma igång med det egna företaget! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela