Proud Mama

Onsdag

Publicerad 2011-06-01 11:33:57 i Nonsens





Idag blir det lugnt. Min mage gör allt för att ta livet av mig kan man säga. Jag ringde äntligen vårdcentralen imorse men de hade ingen tid den här veckan för de har också stängt torsdag och fredag??? Det tycker jag är konstigt, man vill inte att jag åker till akuten men vårdcentralen har inte öppet heller. Om det ska va på det viset kan väl brandstationen och polisstationen också hålla stängt i helgen, eller, funkar det inte så??

Nästa vecka åker vi ju till Mallis så då går det ju inte. Bokade iaf om mötet med företagscentrum så jag ska dit idag och få mer kritik på min affärsplan.

Det är så drygt att må så här när det enda man vill är att jobba dygnet runt med företaget men jag orkar inte. Kan inte koncentrera mig...

Har i alla fall börjat tvätta inför resan och plockat det värsta här hemma. Bara dammsugningen och torkningen kvar, ja och garderoben såklart, blev inte av igår heller:P.

Hade gärna haft skrotnisse hemma idag men det gick ju inte pga mötet. Han var inte alltför sugen på dagis imorse men när vi kom dit så gick det bra:).

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela