Proud Mama

Duscha?

Publicerad 2011-10-27 12:59:35 i Nonsens

Ja det är ungefär på den nivån energin ligger idag. Mitt projekt blir att orka ta mig in i duschen... Fortfarande fruktansvärt förkyld.

Jag måste bara berätta! Idag skulle jag egentligen ha varit i kramfors på ett företags-event. Men igår kväll hade jag fortfarande feber, ingen röst och världens huvudvärk så jag hör av mig till tjejen som har hjälpt mig jättemycket (eftersom hon jobbar på ett företag som hjälper nya företag) för att berätta att jag inte kan komma. Fem minuter senare så ringer hon mig och väser i telefonen "jag har feber och ingen röst"! Så jag börjar skratta och tror att hon driver med mig, men det visar sig att hon är lika dålig hon.

Måste bara dela med mig av det här klippet, det gjorde min dag!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela