Proud Mama

Club frukost

Publicerad 2012-02-24 11:50:05 i Nonsens




Imorse klev jag upp kl 07.00, vilket inte är vanligt för att vara mig. Det var nämligen club frukost på H&M och 20% på allt. Lite stört jag vet men jag köpte faktiskt bara såna här tråkiga grejer som man behöver.

Nu blir det lunch av nåt slag och sen blir det städning och en tur till ICA Maxi. Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten, Elliots höjdpunkt på veckan. Ibland så frågar han när han vaknar om det är fredag när han kommer hem från dagis idag. Fredag är väldigt förknippat med att man får äta godis efter maten. Så det är inte fredag hela dagen utan bara efter att vi ätit middag.:)

I onsdags fick han prova på att åka skridskor för första gången. Det var spännande och läskigt. Han sa hela tiden att vi inte fick släppa honom, som att vi bara skulle skicka iväg honom på isen liksom.:P Det blev ingen lång tur men nu har han provat iaf. Jag tog mig också en tur men jag kan säga så här att det är tur att det inte finns några bilder eller filmer på det. Har inte stått på ett par skridskor på minst 7 år... Jag var väl i och för sig ingen stjärna innan heller. Hampus skulle förstås skryta och for runt som en gasell fram och tillbaka.:)

Bilder på Elliots skridskoåkning kommer ikväll.

Hoppas ni har en härlig fredag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela