Proud Mama

Nöjd.

Publicerad 2012-02-20 09:58:45 i Nonsens




Sålde precis en fejk skinnjacka på tradera som jag köpte på H&M för minst fyra år sen, för mer än jag köpte den för! Jag klagar då inte.

Idag blir det mer mönsterkonstruktion och kanske också några turer runt Sidsjön på *trumvirvel* längdskidor! Jag har inte stått på ett par sen högstadiet tror jag så det blir nog spännande.

Måste skryta om en annan grej också. Alla som känner mig vet att jag inte har nått grönt på mina fingrar över huvud taget. Kommer det in en blomma i vår lägenhet som inte är en kaktus eller svärmors tunga så dör den inom en månad på ett ungefär. Men nu mina vänner ska jag tala om att jag har fått en orkidé att blomma om!! Undrens tid är icke förbi! In you face Hampus Lundgren!=)





Är det inte en liten blomma på väg där..?





Elliot i lekparken i lördags.





Frukt och dipp av vit choklad, kan rekommenderas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela