Proud Mama

Tidsfördriv

Publicerad 2012-02-15 12:54:12 i Nonsens




Ja, jag borde verkligen inte sitta här men det är så djuriskt tråkigt att rita mönster när man inte vet hur man ska göra på en gång...

Det positiva är att det bara är det som är kvar, sen ska jag beställa från fabriken, så det gäller att påminna sig om varför jag måste göra det, så tråkigt är det!

Igår flyttade lillebror och fästmö till Norge, så jag förväntar mig en blogg åtminstone så man kan bli lite uppdaterad!:)

Ikväll kommer bästa Terese på middag så jag tänkte göra köttfärslimpa med gräddsås och blomkålspuré (Hampus tycker det låter finare att säga puré än mos...?)

Bara en massa svammel... Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela