Proud Mama

What happens in Vegas...

Publicerad 2008-12-20 00:36:59 i

Vi har just tittat färdigt på What happens in Vegas med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Hampus hyrde den när han var och handlade(blöjor). Den var jättebra tycker jag, precis min humor. Jag skrattar när folk klantar sig och driver med varandra och sånt, kanske för att det stämmer så bra överens med min egen vardag, den klantiga biten alltså:P Det är en sån här film som man blir varm i hjärtat av och Ashton och Cameron är klockrena i huvudrollerna. Den får fem av fem möjliga av mig=)




Imorgon ska jag jobba så då kanske jag inte hinner uppdatera lika frekvent men jag ska försöka ta mig tid.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela