Proud Mama

Back in business!

Publicerad 2008-11-03 10:14:16 i

Nu är jag hemma igen, hemresan var mycket lugnare än ditresan, det blev nästan lite tråkigt, ingen utmaning liksom. Allt bara flöt på som det skulle, utom att jag inte hann köpa med mej någon mat när jag skulle byta i Sthlm och jag är inte alltför förtjust i mackorna som säljs på tåget...

Det blev bara bra köp i helgen, är riktigt nöjd faktiskt:)

.     


    

Tröjan är från Mango, jeansen från cheap monday, undisarna från tiger och dataväskan från ordning & reda. Det blev en t-shirt från cheap monday också men den får ni se en annan gång.

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-11-03 10:28:06

Ja du gjorde så fina köp! till skillnad från mig som köpte sköljmedel :) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela