Proud Mama

God morgon.

Publicerad 2008-11-05 08:36:31 i

Inatt har vi(jag) varit uppe ett antal gånger med lilleskrutt och han kulminerade morgonen med att kräkas upp all välling i sängen. Nu har han dock ätit och somnat igen.

Jag skulle ju baka igår men det blev inget med det, men om jag skulle baka så är jag väldigt sugen på att prova på att göra dessa. Vi hinner nog inte baka idag heller för vi ska shoppa med en kompis till Elliot och hans mamma.


Choklad och lavendel cupcakes, receptet finns på www.recept.nu

Kankse ska gå och krypa ner hos Elliot en stund... see you.

Kommentarer

Postat av: jossee

Publicerad 2008-11-05 09:09:44

hey linda =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-05 11:21:42

mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela