Proud Mama

Fredag

Publicerad 2009-04-24 22:21:04 i

Idag blev det storstädning på förmiddagen, så nu är det äntligen fint här. Sen kom Emeli och Erica hit och hälsade på och det var mycket trevligt=) Vi fikade och pratade en bra stund, härligt att få uppdatera sig lite eftersom vi inte träffats på så länge. Efter det gick jag och Emeli ut på stan ett tag och åt en glass, sen mötte Hampus upp mig och vi gick och köpte de där söta reebok skorna till Elliot. Han tyckte det var jättekul att få spankulera lite på stan=) Elliot alltså:P. Min kusin Håkan fyller 30 år idag, hipp hipp hurra!!! De skulle fira honom ikväll men Elliot går och lägger sig så tidigt nu så vi kunde inte åka tyvärr och i morgon och på söndag jobbar jag igen. Ikväll har vi käkat tapas framför tv:n, lika gott som vanligt, synd att det inte finns nåt bra att se bara. Good night, sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela