Proud Mama

Hemma igen

Publicerad 2009-04-12 21:09:14 i

Nu har vi precis kommit hem ifrån Hampus mamma. Först var vi ut till IKEA en sväng imorse och sen åkte vi till han mamma. Det var jättefint väder och vi satt ute i solen ganska länge, tog även en skotertur, den första och förmodligen sista i år. Sen åt vi mat och kollade på fotboll. Nu sitter vi och kollar på wipeout, inte världens bästa program men men. Det är ju inte så mycket bra att välja på. Nu ska jag fika, har ätit alldeles för mycket skräp den här helgen och trots att jag inte borde så sitter jag och proppar i mig godis as we speak. I morgon jobbar Hampus och jag och Elliot ska åka hem till mamma och pappa och hälsa på=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela