Proud Mama

Jag lever..

Publicerad 2009-04-21 13:24:34 i

...även om det har varit usel uppdatering senaste dagarna:P Från torsdag till söndag var vi ju med familjen till Åre och hade det mysigt. Åkte även bräda för första gången på alldeles för länge, vrickade händer och fötter och en ond svanskota (knasigt ord om man säger det flera gånger?) blev resultatet. Det var roligt att åka igen men det hade verkligen kunnat vara bättre underlag, bara lössnö överallt vilket gjorde det en aning problematiskt för mig men vi hade jättebra väder när vi åkte. Igår var det ju babysim igen så det har varit full rulle. Lägenheten ser ut som jag vet inte vad och det ligger tvätt och vinterkläder överallt, jag vill ha ett förråd!!! Nu ska vi, eller jag städa, Elliot motarbetar mig hela tiden genom att dra ner allt på golvet igen.



En buskille i bilen på väg till Åre.



Allt i lägenheten skulle inspekteras.



Blev bjuden av min man på restaurang.





På väg upp mot toppen=)



Fin utsikt


Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2009-04-21 17:37:38

Älskade lilla busunge, du är det gladaste och sötaste lilla barn som finns. Tack gode Gud att du blev född.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela