Proud Mama

Syster Lycklig

Publicerad 2009-12-09 11:23:58 i

Har precis återupptäckt en hemsida som jag glömt bort. Den känns verkligen bekant så jag tror jag har varit inne där förut. Jag hittade i alla fall två saker där som jag har letat med ljus och lykta efter. Jag har haft en bild i huvudet på hur de ska se ut och så hittar jag precis just det, jippie!
En säng
och en sänghimmel.
Hade tänkt göra en myshörna precis som på bilden och var nästan på väg att sy en sänghimmel eftersom jag inte hittade någon fin färdig. Tack och lov att jag hittade den här för vem vet hur det projektet hade slutat?

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-12-09 14:16:29

Sprang faktiskt på den butiken i Sthlm sist ja var där... Proppfull med finfina saker ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela