Proud Mama

Voi voi..

Publicerad 2009-12-01 15:01:57 i

...min arma rygg! Jag ligger nu raklång i soffan och tar det lugnt medan besten sover och blir sitt vanliga jag igen. Den här dagen började jag med att testa ett nytt cupcakerecept. Eller, jag har gjort själva kakan förut men inte frostingen. De blev galet goda men det var lite svårt att spritsa på frostingen då den blev lite lösare än de jag gjort innan. Vi var och hälsade på Erica och Ellen som hade gjort jättegod soppa, mmm... Jag kunde inte direkt sitta still bara eftersom Elliot bestämde sig för att gå loss på inredningen med nycklar m.m. Trappor är även en favorit. Han var inte direkt på sitt bästa gå-bort-humör om man säger så. Jag tror vi har övertygat Erica att ett barn räcker if you know what I mean? Det var i alla fall jätte roligt att hälsa på i deras fina lägenhet=) Ikväll är det babysim så det är väl bara att ställa sig vid spisen igen. Stånk och stön.. Vad ska ni göra för mat idag?
Inte låna bilder utan att fråga, ajaj!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2009-12-01 15:58:23

snygg/ puss

Postat av: mamma

Publicerad 2009-12-02 08:42:14

Aj, aj, inte kalla mormors älskling för besten!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela