Proud Mama

Å vad dålig jag är på att uppdatera..

Publicerad 2009-07-30 20:36:07 i

Jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera oftare men.....jag hinner ju inte, skyller också på att jag tappat bort usb kabeln till telefonen och det är så tråkigt att uppdatera utan bilder...måste leta reda på den. Det känns som att man inte gör annat än kliver upp, jobbar, leker med Elliot en halvtimme innan han ska sova, kollar en stund på tv och sen går och lägger sig, väldigt givande känner jag. Socialt liv vad är det?? Finns det en värld utanför? På måndag ska Elliot kanske hälsa på på dagis, vi har inte bestämt när han ska börja riktigt än men vi har fått en plats. Får se hur det blir med det, det känns iaf att man inte har haft någon semester i sommar, riktigt less är jag, inte ens en liten fjuttig fredag kunde jag få ledigt, så våra U2 biljetter kan vi ju använda till att tända grillen med! Idag är det tyck synd om mig dagen....Nä nu ska jag baka världens bästa morotskaka på världens (bästa?!?) torsdag! Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela