Proud Mama

Godmorgon onsdag

Publicerad 2009-03-11 10:05:44 i

Nu måste jag göra mig klar inför lägenhetsvisnngen, måste ju se något respektabel ut? Elliot sover och jag kommer säkert bli tvungen att väcka honom när vi ska gå. Det blir en promenix dit för den ligger bara tio minuter bort. Vill inte väcka honom men hyresvärden kunde ju absolut inte någon annan tid så vi var tvungna att komma mitt i sovtiden, snark. Jajja, ska fota den så att Hampus får se eftersom han jobbar och inte kan följa med, behöver jag påpeka att vi inte kunde komma och titta efter fem heller! Vi hörs senare, toddilo

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-03-11 10:30:30

håller tummarna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela