Proud Mama

I'm back

Publicerad 2009-03-06 19:35:55 i

Nu är vi hemma igen efter nästan en vecka i Åre. Det har varit jätteroligt och lite jobbigt=) Det positiva var Fredrik som kom upp från citykyrkan i Stockholm som höll i kvällssamlingarna, att träffa alla, att spela spel=) och att inviga pulkan med Elliot. Det negativa var att Elliot fick magsjuka igårkväll....plus att jag är lite, lite less på att dra fram och diska undan frukost till trettio personer fem dagar i rad. Jag ska iaf inte klaga för den som fick dra det tyngsta lasset var Emeli eftersom både Anna och jag hade med oss våra skruttar. Det har varit jättemysigt men det är samtidigt skönt att komma hem och ta det lugnt. 


Lilla E sover i mitt knä på vägen upp.


Elliot myser med morfar innan frukost.


På väg in till centrum med bussen...


...men först ett stopp på chokladfabriken.


Tillverkningen är i full gång.


Torget i Åre.


Sjukt söt body jag såg i en hemslöjd/inredningsbutik.


Storkillen på väg hem efter dagsturen.


Invigning av brillorna vi köpte som fungerade utmärkt mot den starka solen. Plus att han var så söt att man svimmar.


Han sov i princip hela vägen hem, helt slut efter magsjukan.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-06 22:08:57

Mormors älskling e´ bäst alla gånger!!

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-03-06 23:40:51

lilleskrutt. vilken söt bild när han sitter själv på ett säte :D

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-03-07 16:25:28

Jag tycker vi var ett suveränt mat-team alla tre! =) Va trist att magsjuke-eländet blev sämre... Hoppas din lilla hjälte blir bättre snart! Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela