Proud Mama

Lyan del 3

Publicerad 2009-03-13 18:16:16 i

Vi fick den!!!!! Lägenheten som vi kollade på igår alltså, den fina som jag la upp bilder på. Vi ska skriva kontrakt på måndag förmiddag, wiieeeee!!!!! Plus att jag fick tag på biljetter till U2 konserten 31 juli. Längtar redan. Lägenheten får vi tillträde till den 1 maj. Den här dagen blir bara bättre och bättre=) Nu sitter jag och väntar på att Märtha ska komma hit och hänga lite, vi ska väl kolla på film och ta det piano. Elliot står för närvarande framför TV:n i sin gåstol och bankar på den, nu rev han ner alla skivor och om inte Hampus skulle ha gått dit skulle väl stereon åkt ner också. Han är jättespeedad, nu sprang han precis in i dörrkarmen men han reagerade inte överhuvudtaget:P Han har fått alldeles för lite sömn idag för han har inte velat sova. Nu ska jag slänga i mig lite käk och dammsuga. Ciao.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-13 19:54:34

GRATTIS!!! I'll call you...

Postat av: jenny

Publicerad 2009-03-13 23:41:19

grattis! vad gött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela