Proud Mama

Real Madrid vs Melodifestivalen

Publicerad 2009-03-07 21:58:53 i

Jag sitter och småsurar över att jag inte får se på Andra Chansen och Melodifestivalen. Det är nämligen Real Madrid mot Atletico Madrid på tv. För er som inte förstår vad jag pratar om så handlar det om Spanska ligan i fotboll, och eftersom det är derby till råga på allt så sitter Hampus klistrad och refererar till mig då och då. Jag försöker fördriva tiden framför datorn. Jag som hade sett fram emot den här lediga helgen. Att vi skulle mysa och gå en sväng på stan och kolla på nån trevlig film på kvällen, men det blev magsjuka och la liga istället. Elliot är väl äntligen på bättringsvägen i alla fall. Han har inte kräkts sen i förmiddags och han har fått i sig både vätskeersättning och välling, extremt duktig har han varit eftersom vätskeersättning verkligen smakar apa. Jag var ju på apoteket och uppdaterade vårt medicinskåp och kom hem med halva butiken. Hittade både det ena och det andra. Vätskeersättning, tandborste till E och en till mig, plåster, barnalvedon och en febertermometer. Mamma och lillebror kom hit en stund på eftermiddagen också. Det är väl det vi har gjort idag. Ja, just det, Hampus var iväg till sin mormor och tvättade upp alla kräksängkläder och E:s madrass som var liiite för stor för att få in i vår tvättmaskin. Jajja nu måste jag ta en paus från datorn, det gick ju alldeles utmärkt när vi var i Åre så jag
ska försöka att inte bli helt beroende igen, so long.

ps. Nu är matchen slut, det blev 1-1 och Hampus är sur, hihi.ds


VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela