Proud Mama

Slut som artist

Publicerad 2009-03-18 17:44:58 i

Nu håller jag på med middagen och småäter Bixitkex från Göteborgs kex. Riktigt goda är dem, och man kan ju inbilla sig att det är lite nyttiga också eftersom det är 47% fullkorn i, därmed inte sagt hur mycket socker som är tillsatt:P Den här dagen har jag gjort rätt för mig i alla fall. Elliot vaknade kl 06.00, jajjamen. Why, why?? När han hade ätit och sovit gick vi ner på stan ett tag och träffade mamma på hennes lunch men eftersom han sov hela tiden hon var med så tyckte hon att vi skulle komma upp på hennes jobb och hälsa på när det var fikatime. Så det gjorde vi, när vi hade varit där ett tag så hittade jag en lägenhet som det var visning på om 45 min från det att jag såg den. Det blev alltså inget med den andra lägenheten som jag skrev att vi hade fått förut, varför tänker jag inte gå in på här. I alla fall så var det bara att dra iväg till andra sidan stan på visning. Den var helt ok, det var en stor och fin balkong och fräscht kök. Toan var väl hyfsad och golven skulle behöva slipas men annars så, vi får se. Jag skulle ju gå på streetdance igår men det var för få anmälda så det blev inget, om jag säger som så blev jag inte jätteledsen för det men hoppas det blir fler till nästa gång för det är jätteroligt när man väl kommer iväg. Nu ska jag steka falukorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela