Proud Mama

Tisdag

Publicerad 2009-03-17 16:34:59 i

Har precis kommit hem från vårt första 1 års kalas. Den första tjejen som föddes i vår föräldragrupp fyllde år i söndags och idag var det alltså barnkalas=). Det var två tjejer och tre killar där. Vi fick jättegott fika med mackor med skinka och brieost och grönsaker och morotskaka. Barnen festade loss på grädde med hallon och blåbär. Så nu ligger jag här i soffan och håller på att somna, är fullständigt slut. Jag vet att det har varit usel uppdatering här senaste dagarna men det har haft sina orsaker. Nu står Hampus i köket och lagar en av mina favvorätter = Terriyakisallad, smaskens! Ikväll ska jag försöka pallra mig iväg på streetdance men det känns väldigt segt just nu, jag började ju träna igen så tappert förra veckan så jag kanske inte borde ge upp redan. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela