Proud Mama

babysim, tapet och sängshopping

Publicerad 2009-05-04 22:55:16 i

Idag var det klädsim med flytväst som stod på schemat och det gick lysande. Han har också lärt sig att hålla i mig när han åker på min rygg i vattnet. Nåt annat han lärde sig efter simmet idag var att dricka ur sugrör, kära nån vad söt han var, det är ju inte helt lätt när man aldrig har gjort det förut=) Efter simmet åkte vi in till stan och hämtade Hampus och så åkte vi vidare till två färg och tapetbutiker. Vi hittade ett par riktigt snygga tapeter, det är så otroligt kul att vi nu kommer kunna inreda precis hur vi vill, om vi vill ha ett neongrönt kök så kan vi måla ett neongrönt kök. Nu kommer det inte bli så, oroa er inte men det känns skönt man kan go helt bananas om man vill. Det kommer bli snyggt, den saken är klar=) Tänkte ge er en liten sneak peak men jag hittar inga bra bilder på nätet så nu ska jag stupa i säng, är sjukt trött efter allt tapet tänk. Det blev ingen säng heller, har inte hittat rätt än. Natti.

Kommentarer

Postat av: Anna V

Publicerad 2009-05-04 23:55:29

Hej! I morgon ska jag testa att göra en av dina favoriter: Teriyaki-sallad! "You're the inspiration"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela