Proud Mama

Flytta

Publicerad 2009-05-11 12:06:24 i

Idag är både jag och Elliot förkylda så det blir inget sim för våran del. Vår hyresvärd ringde imorse och frågade om han kunde ha visning av vår lägenhet på torsdag...suck...det känns jättejobbigt. Jag ser fram emot den nya lägenheten och att vi äntligen får inreda som vi vill men det känns väldigt vemodigt att flytta härifrån, det här är ju vår lägenhet liksom. Det känns konstigt att någon annan ska bo här. Nu ska vi i alla fall åka till birsta och köpa flyttkartonger och soppåsar och börja rensa och packa ner sånt som vi inte använder hela tiden. Jag ska även rensa min garderob, wish me luck, jag kommer behöva det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela