Proud Mama

Snart sängen..

Publicerad 2009-05-13 23:31:24 i

Idag har jag inte varit bäst på att uppdatera men det har sina orsaker. Vi kom inte ens utanför dörren idag och det händer väldigt sällan! Det har diskats, kartonger har packats, jag har gått igenom alla papper och satt in i pärmar. Imorgon ska jag försöka hinna gå igenom min garderob och sen dammsuga och torka lägenheten innan visningen kl 15.00. Lycka till att jag hinner med garderoben, not! Nu kanske ni inte tycker att det låter så värst mycket men när man har en väldigt nyfiken och otålig ettåring att hålla reda på samtidigt så vet man till slut inte vad det var man höll på med. Men man måste ju lägga ribban högt ellerhur? See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela