Proud Mama

Åhléns

Publicerad 2009-10-16 10:44:18 i

När Elliot var på dagis igår passade jag på att baka cupcakes. Mamma undrade om jag ville baka till hennes jobb tills hon fyller år och eftersom jag tycker det är roligt så kan jag gärna gör det. Jag gjorde dubbel sats så att vi får några själva också=). Jag gjorde hallon cupcakes som jag ska spritsa vitchoklad frosting på sen. De är såå goda!! Så här såg det ut när de kom ut ur ugnen:
Mmmm...
Så när jag hade hämtat Elliot på dagis satte vi oss på torget i solen och kalasade. Hade tagit med mig tre stycken och jag fick smaka en halv?.men de var goda! Han blev irriterad när jag skulle fota för då tog det tid innan han fick nästa tugga=)
Fint nyckelskåp, kanske nåt som familjen Lundgren borde investera i med tanke på tidigare inlägg?
Väldigt fin kristalkrona ( kristall och kristall men det ser ut som det i alla fall) som skulle passa väldigt fint i vårt sovrum, har sett en på IKEA också men den här är nog snäppet vassare. Eller vad tycker ni?
Söta pannlappar till jul, även om det snart är november så känns det konstigt att julsakerna börjat komma fram i butikerna. Vart tog hösten vägen?
Sötaste barn-förklädet i stada. Ett måste när man ska baka pepparkakor och lussebullar. Nyckelskåpet, lampan, pannlappen och förklädet kommer alla från Åhléns.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-16 13:04:44

pappas lilleplutt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela