Proud Mama

Grannfejden

Publicerad 2009-10-01 14:01:04 i

Att en eller två hyresgäster ska kunna förstöra hela trappuppgången! Nu har vi fått en lapp i brevinkastet där det står så här "Er bas hörs genom väggar och tak även när ni spelar lågt". Det var allt, inget namn ingenting och det är det som stör mig mest att de aldrig kan stå för vad de tycker. Kom och knacka på så kan vi sänka och be om ursäkt på en gång. För det första så spelar vi inte musik varje dag och för det andra måste man väl få spela musik lågt åtminstone!? Hur kan de förresten veta att det är lågt, vi kanske har spelat musik en massa gånger när de inte har hört det? Så dum kommentar och fegt att inte stå för vem man är om man inte törs knacka på, så farliga ser vi väl inte ut? Vi har liksom blivit trappens hackkycklingar sen vi flyttade hit i juni för det är inte första gången det händer. Det kan jag berätta om en annan gång för nu ska jag hämta Elliot på dagis. Förresten kanske jag ska lämna stereon på högsta volym när jag går så ska de få höra på bas=) Aschberg nästa!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-10-01 15:19:11

Oh no... dom vill inte ge sig alltså - tråååkigt! Lägg lappar tillbaks vettja. I massor!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela