Proud Mama

Viking

Publicerad 2009-10-07 12:49:36 i

Viking är ett märke på barnskor (finns även till vuxna, typ gummistövlar och dylikt) som är otrooligt bra men äckligt dyra. Vi har nyss köpt ett par vinterstövlar till E av det märket för han kan ju liksom inte säga till om han fryser om fötterna. De här stövlarna ska det alltså vara i princip omöjligt att frysa i. Sen behöver han också ett par allvädersstövlar att ha nu när det fortfarande är blött men ändå börjar bli halvkallt. När vi köpte vinterstövlarna så fanns även allvädersstövlar till kampanjpris 199.- från viking men E:s storlek var självklart slut. Nu var jag inne på tradera och där hittar jag exakt samma stövel fast den är använd en säsong men den är ju liksom inte sliten, så nu har jag budat på den, auktionen avslutas vi tre-tiden så då får vi se hur det gick. Vad lite som kan glädja en mamma va :P?
Viking kan man hitta på brandos.se

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-07 12:54:08

Håller tummarna!

Postat av: li

Publicerad 2009-10-07 17:30:04

jag skulle nog behöva ett par "omöjligt att frysa i" stövlar. det är verkligen skit kallt ute nu!

Postat av: jenny

Publicerad 2009-10-08 10:02:58

hoppas ni vann!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela