Proud Mama

Femte gången gillt

Publicerad 2010-04-21 10:15:01 i

Ja då var man sjuk igen då, så idag är det bara skräp med mig. Skulle ha jobbat men det gick inte så nu vet jag inte vad för kur jag ska testa för att bli frisk fort nog. Ska i alla fall till doktorn kl 13.00 och det lär väl visa sig att jag har nån brist eller dåliga blodvärden eller nåt.

Elliot är i alla fall på dagis och det är ju tur det så han slipper vara hemma med mig som inte orkar göra nåt. Jag kanske kan plugga lite åtminstone så man får nåt gjort. Jag har hört att om man har ont i öronen så ska man stoppa vitlök i dem? Det känns väl sådär lockande... Någon som har nåt bättre tips? Fridens!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-04-21 17:02:32

Nej, inte krasslig igen! Syster Grothage förbjuder med sjukdom :) Krya på dig babe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela