Proud Mama

Inte bra..

Publicerad 2010-04-22 10:00:58 i

Det visade sig att jag hade ordentligt låga blodvärden. Jag hade dessutom ett blodtryck som ett spädbarn och det antar jag inte är jättepositivt. Bihålorna ska vi inte ens prata om, inte tonsillerna heller för den delen, de är så uppsvällda så det ser ut som att jag har påssjuka eller nåt liknande, blä. Det känns iaf skönt att jag äntligen gick och kollade, man ska tydligen inte vara så här trött hela tiden?! Nu har jag fått medikamenter och så har jag lagt upp en diet bestående av järnskrot och apelsiner.

Ha en trevlig dag på er!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-04-22 10:35:48

Bra jobbat gumman, nu blir det ordning på torpet!

Ut med bacillerna och in med vitaminerna. Ta det lugnt bara med järnskrotet så inte tänderna ryker.

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-04-22 17:10:06

Huvva, det där lät inge bra... Jättestor krya-på-dig-kram! Och så håller jag med moster; ta de lugnt m järnskrotet. Tandläkar'n är ju så räkans dyr...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela