Proud Mama

Planera!

Publicerad 2010-04-07 22:55:21 i

Håller på och fixar inför kalaset på lördag, det är mycket som ska ordnas. Har i alla fall fått in en annons i tidningen så håll utkik vettja. Har en idé angående tårtorna men vi får se om det blir som jag har tänkt, ska kolla imorgon. Då har vi även skaffat barnvakt så vi ska åka och handla presenter. Om jag skulle gissa så tror jag att Elliots önskelista ser ut ungefär så här =)


  • Trehjuling ( med handtag där bak så päronen slipper bryta ryggen av sig när de ska putta på)
  • Armringar och simfötter (likadana som han hade på babysimmet)
  • Klossar
  • Uteleksaker
  • Böcker
  • Filmer

Nu måste jag sooova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela