Proud Mama

Utflykten till Vike

Publicerad 2010-07-22 22:01:17 i

Jag lovade ju fler bilder igår men det lyckades jag inte med men nu kommer några. Vi var alltså och hälsade på Hampus mamma och tog båten ut till Hawaii, ja stranden kallas faktiskt så=). Det var ganska molnigt men kanon ljus att fota i så jag kom hem med 150 nytagna bilder och många blev riktigt bra om jag får säga det själv. Jag tog URSÖTA bilder på Hampus och Elliot näck bakifrån när de skulle bada, hihi, plus massa andra nakenbilder på Elliot=), men eftersom man aldrig vet vem som får tag på ens bilder på nätet så skippar vi dem här. Så här hade vi det i alla fall...





På väg till båten - SPÄNNANDE!





Mina killar!





Framme på Hawaii





Smal men fin strand





Fika såklart - bonnkakor och sockerkaka!





Bada!





Elliots favoritkeps, mammas gamla=)










Trött kille...







Natti natti!

Kommentarer

Postat av: Jess

Publicerad 2010-07-26 15:44:33

åh vad fina ni är :) fina bilder..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela