Proud Mama

Äntligen!

Publicerad 2010-05-17 11:01:07 i

Äntligen har värmen kommit! Sitter på balkongen med fönstrena öppna men det är inte kallt. Nu börjar jag komma tillbaka efter alla sjukdomar men jag törs knappt skriva det för då åker jag väl dit igen. På onsdag är det min födelsedag så jag måste planera lite vad jag ska baka. Till helgen är jag dessutom ledig, vilken lycka. Jobbade torsdag till söndag förra veckan så idag är det skönt att vara ledig. Sen ska jag ta tag i plugget också som har blivit kraftig lidande på sistone. Elliot är på dagis och det var inga problem att lämna honom, de var redan på väg ut och dessutom var det en lastbil bredvid lekparken som höll på med något så alla barnen stod uppradade och pekade på den i förtjusning=). Näe hörrni, nu måste jag ta tag i mitt liv:P Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela