Proud Mama

Härlig kväll

Publicerad 2010-05-22 23:16:16 i

Nu har alla tjejerna åkt hem. Tack så hemskt mycket för att ni kom och för det fina presenterna! Det känns verkligen lyckat och det var så kul att få träffa alla mina närmsta kompisar på samma gång (förutom Jenny som saknades, I miss you!) Nu lämnar jag disken till imorgon. Jag har jobbat torsdag fredag och det är därför bloggen blivit lite lidande men idag och imorgon är jag ledig. Imorgon får vi se vad vi hittar på. Kanske åker vi hem till mor och far eller så åker vi och hälsar på Birgitta och Pelle och Emil och leker i lekparken. Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon! Sleep tight!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-05-23 08:10:56

Tack för en rackarns trevlig kväll!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela