Proud Mama

Hipp hipp hurra!

Publicerad 2010-05-19 22:53:06 i

Då börjar den här dagen lida mot sitt slut. Sitter och njuter i en ordentligt städad lägenhet med blommor på bordet. Har hållit på och grejjat hela dagen med städning och bakning. Jag bakade cookies och cheesecake med hallon och det blev riktigt bra. Familjen kom och firade på kvällen och Elliot busade med min lilla kusin Eveline, han somnade ovaggad om jag säger så. Imorgon ska jag jobba och det ska väl gå bra det med. Här kommer några bilder från idag och från i förrgår när vi gick hem från stan med Elliot.












Världens finaste!







Godnatt, vi hörs imorgon=)

Kommentarer

Postat av: anna v

Publicerad 2010-05-19 23:52:01

GRATTIS! Läser din blogg flitigt by the way... Min egen har legat på is jag vet inte hur länge - ingen inspiratione!

Postat av: mamma

Publicerad 2010-05-20 08:21:05

Tack för en jättetrevlig kväll med riktigt go´fika! Hoppas att du känner dig nöjd efter födelsedagen.

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-23 13:04:13

Tack Anna! Trevlig att du läser min blogg=) Ibland får man ju idétorka men med en son som Elliot brukar man alltid komma på nåt:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela