Proud Mama

I'm sorry

Publicerad 2010-05-05 21:25:56 i

Jag har verkligen tagit ett brejk från bloggen. Har inte haft ork helt enkelt. Jag började ju jobba igår också så man har ju varit lite småseg. Var på koll hos läkaren idag och nu är jag i princip friskförklarad, ja får till och med börja träna lite, YEY! Förra veckan såg det mest ut så här här hemma...






Det tar tid men är löjligt kul=). Annars har jag bakat en rulltårta men den är slut nu, den såg ut så här...







Den blev verkligen äckligt god, det måste jag säga. Choklad (om någon hade missat det) med nutella och banan i. Ja, vad har vi gjort mer.... Vi har köpt en klotgrill som vi ska inviga till helgen och så har vi köpt en trehjuling till lilleskrutt men min händiga karl har inte fått ihop den än...... Elliot är redo i alla fall, den saken är klar.







Sitter och tittar på Leila bakar, hon håller på att göra glass i olika former vilket gör mig väldigt sugen på den här som vi åt i helgen hos mamma och pappa...





CHEESECAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela