Proud Mama

Fortfarande sjuk...

Publicerad 2010-10-25 12:09:14 i

Så är läget. Har lyckats dra på mig ett halsvirus, så typiskt mig. Varför kan inte jag få halsfluss som normala människor? Jag var till primärvården igen på lördagkväll för då hade jag så ont så jag ville bara grina. Då sa hon att det gör lika ont som halsfluss men antibiotika hjälper inte eftersom det inte är bakterier. Tack sa jag men det visste jag redan eftersom jag hade det här eländet i våras också!! Det enda jag kan göra är att vänta på att det ska gå över. Så jag väntar...

Elliot är också sjuk nu stackarn, igår kväll hade han feber och var inte pigg. Nu sover han middag så jag hoppas han repar sig lite.

Så vad händer utanför södermalm då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela