Proud Mama

Champions league...

Publicerad 2011-02-22 21:01:28 i Nonsens

Åttondelsfinal med Real Madrid vs Lyon... Så ni kan ju tänka er stämmningen här hemma. Jag sa i ett svagt ögonblick att jag skulle kolla på matchen. Vi får väl se om de klarar det den här gången, det har ju inte gått så bra de senaste åren...

Nu räcker det med fotboll. Jag var ju hos Helena idag och det var supermysigt. Hon hade en jättefin lägenhet! Jag undrade ett tag varför vi flyttade ifrån stenstan... Det känns jättekul att ha träffat henne och att vi ska hjälpa varandra med företagen=)!

När jag var där lyckades jag sabba ena dragkedjan på den turkosa overallen, först fick jag ett psykbryt men sen insåg jag att det var lika bra för nu har jag hittat ett par exakt likadana blixtlås men olika färger. De jag hade innan var inte exakt lika. Plus att de här har stoppar där uppe så att det inte händer igen. Så nu väntar jag bara på att få hem dem.

Elliot fick åka buss med dagis idag. De hade åkt till Sidsjön och matat ankorna. Så berättade fröken att på torsdag ska de ha disco på dagis eftersom han och några till ska flytta över till storbarnen, det är egentligen flest i hans ålder vilket det inte är där han går nu. Så imorgon ska de baka chokladbollar:).

Natti natti!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2011-02-23 00:58:30

Spännande med alla projekt, hoppas det går bra med allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela