Proud Mama

Dagen efter.

Publicerad 2011-10-31 09:44:49 i Nonsens

Igår var det så äntligen fotografering för kollektionen. Efter sju sorger och åtta bedrövelser och mitt första elaka sms någonsin. Inget jag är stolt över men det var befogat. Hela historien får ni läsa här om en stund eftersom det mesta handlar om företaget.

Jag kan säga att jag somnade i soffan igårkväll i ren utmattning halv nio, sen vaknade jag kl tio och gick och la mig och sov vidare. Den här dagen kommer gå i slow motion, ska skicka några mail men framför allt så har jag tvättstugan, finally! Så jag kanske tar med mig datorn och jobbar därifrån.:)

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela