Proud Mama

I ottan..

Publicerad 2011-10-11 07:25:26 i Nonsens

Sitter och försöker få i mig frukost innan avfärd till Östersund. Det märks att man inte är van att gå upp tidigt. Båda killarna ligger och sussar.

I går kväll ville Elliot sova på sitt rum i sin säng, och det fick han så klart! Anledningen till att han inte alltid gör det är för att vi inte har någon dörr till hans rum, vi måste vända på dörrkarmen för den går åt fel håll. Sen är det ju så mysigt när han sover hos oss också, men efter ett tag så vaknade vi av att han satt och ropade "hämta mig" så då fick han komma tillbaka=).

Har aningens dåligt samvete över att jag varit borta så många kvällar och ska vara borta även denna...men jag får väl försöka gottgöra det.

Nä nu måste jag rusa!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela