Proud Mama

Kanelbullens dag..

Publicerad 2011-10-04 12:04:29 i Nonsens

Det är alltså idag man skulle ha varit en duktig mama och slängt ihop en sats bullar, men jag tror inte det blir nåt bullbak idag. Det har varit lite mycket nu och jag måste verkligen jobba med företaget. Elliots favorit bakverk alla kategorier är just kanelbullar så vi får väl köpa med oss några när vi hämtar på dagis. Nä vi får se om jag har nåt vettigare att skriva senare idag för nu är det för mycket i mitt huvud!









Sist vi bakade bullar.



Stort grattis till finaste mormor som fyller år idag, hipp hipp hurra!!! Får inte glömma att ringa sen, för jag tror inte hon läser bloggen ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela