Proud Mama

I love the sun...

Publicerad 2012-03-05 10:58:08 i Elliot





Lördagen spenderade vi i Vike hos Hampus mamma i solskenet. Vi var ute i flera timmar och förutom en viss sparkincident (som Hampus kommer få höra om resten av sitt liv:)) så hade vi det väldigt bra. Elliot och hans kusin fick åka traktor och hjälpa till att sätta upp en tee pee(stavning?) så de hade väldigt roligt. Supergod mat blev vi bjudna på också.

Igår tog vi med oss mamma och pappa (mormor och morfar) upp till Södra berget och grillade korv och åkte längdskidor. Jag har ju nyss börjat åka igen, innan hade jag nog inte åkt sen högstadiet, och jag gillar det mer och mer. Särskillt när man kan åka hela familjen som igår, det var så härligt! Elliot var så duktig och han åkte nog en kilometer i alla fall.:) Dessutom så träffade han sin käresta ifrån dagis och då var han ju tvungen att stila lite för att få hennes uppmärksamhet men jag vet inte om han lyckades:P. Hon hade åkt hela vintern och va så duktig, jag blev sjukt imponerad! Jag tror jag har haft för låga tankar om Elliot, barn lär sig mycket tidigare än vad jag har trott.







Vasaloppet nästa..





Han tyckte det var minst lika kul att ramla och sätta sig på rumpan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela