Proud Mama

God morgon!

Publicerad 2008-11-04 10:13:23 i

Idag fick jag masa mig ur sängen kl 08.00. Elliot vaknade visserligen halv åtta men då fick han vara uppe med pappsen en stund innan han gick till jobbet. Just nu så sover han, och har gjort i ungefär en timme, skönt för honom som är förkyld igen och skönt för mig som också jag har ont i halsen igen, för då kan jag också dega i soffan en stund. Måste tvätta idag, måste måste, hade varit trevligt om man hade hunnit baka nåt trevligt idag också. Kanske börja sy på overallen till Elliot som ligger i bitar på golvet:P

Ikväll så är det inventering på jobbet, brukar vara ganska trevligt faktiskt, men eftersom jag känner mig hängig så känns det segt. Det kanske blir bättre längre fram på dagen:) Måste försöka vara optimistisk för en gångs skull:)

See you when I see you!

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2008-11-04 10:47:27

Jasså, du har pallrat dig upp nu? Sätt igång med tvätten bara och några kakor ska du väl hinna slänga ihop.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela